Përfitimet e kivi për shëndetin e njeriut

Përfitimet e kivi për shëndetin e njeriut

Kivi u bë popullor në Zelandën e Re për herë të parë, dhe këtij fruti tani shijohen nga njerëz në të gjithë botën. Pas shijes së mirë ekzistojnë shumë lëndë ushqyese, të tilla si vitamina C, K dhe E, acidi folik, kaliumi, fibra dhe antioksidantë.

Kivi mund të konsumohet gjatë gjithë vitit.

Këtu janë disa nga përfitimet shëndetësore të këtij fruti…

Antioksidantët, ose vitamina C, përmirësojnë sistemin imunitar dhe ndihmojnë në parandalimin e ftohjes dhe gripit. Për më tepër, kërkimet shkencore tregojnë se konsumimi i tre kivis në ditë mund të ulë presionin e gjakut. Arsyeja për këtë është se ky frut përmban lutein, i cili është gjithashtu një antioksidant i fuqishëm.

Kivi (si shumica e frutave) përmban shumë fibra, dhe ato kanë një efekt të dobishëm në të gjithë sistemin tretës. Gjithashtu përmirëson aftësinë për të parë kivi.

Për shumicën e njerëzve, kivi është i sigurt për t’u ngrënë, por ata që janë alergjikë ndaj këtij fruti mund të pësojnë një gjuhë të fryrë, skuqje, vështirësi në gëlltitje dhe madje edhe të vjella.