NË VITIN 2018 INTERNETI DO JETË I MBUSHUR ME PËRMBAJTJE AUDIO VIZUALE

NË VITIN 2018 INTERNETI DO JETË I MBUSHUR ME PËRMBAJTJE AUDIO VIZUALE

Bota në 2017 ngeli pas duke i komentuar “Lajmet e rrejshme”. Në institutin e Reuters “Gazetaria, Media dhe Trend Teknologjia 2018” në raportin e përgatitur paralajmëruan se do ta largojnë prezantimin me anë të videos.

 

Planet e Facebook-ut për të prodhuar përmbajtjen e vet, do të rezervojnë klientit diçka kryesorë sa i përket përmbajtjes online si BuzzFeed dhe Mashable, për të ulur të ardhurat që marrin nga videoja. Këto platforma, të cilat nuk do të jenë në gjendje të gjenerojnë të ardhura të mjaftueshme nga Facebook, pritet të largohen nga prodhimi i kushtueshëm i shkurtër i videos dhe zhvendosja drejt tekstit të shkruar.

Një sondazh i bërë nga redaktorët kryesorë dhe drejtuesit të 194 industrive digjitale më me përvojë në 29 vende zbuluan rezultate të habitshme. Sipas raportit të pensionimit të Nic Neëman, rëndësia e të ardhurave nga reklamat do të bie në mënyrë drastike. Abonimi digjital do të jetë një burim kryesor i të ardhurave. Botuesit do të duhet të prodhojnë përmbajtje që i përshtaten këtij modeli të ri të biznesit. Whatsapp dhe Instagram do të vazhdojnë të rriten edhe në vitin 2018. Këtë vit, Facebook do të përqendrohet në anëtarësimin e të rinjve të moshës 13 vjeç, të cilët nuk lejohen të hyjnë.

Ajo synon gjithashtu ta realizojë këtë me lejen e prindërve. Prindërit do të jenë në gjendje të kontrollojnë se cilin mik mund të shtojë një fëmijë, por ata nuk do të mund ta shohin përmbajtjen. Tregimet e Instagram-it( Story) do të vazhdojnë të rriten. Kompanitë e medies pritet të investojnë më shumë në këtë fushë. Së shpejti do të jetë e mundur të përdoret inteligjenca artificiale në transmetimet e drejtpërdrejta. Transmetimet live në të njëjtën kohë do të jenë në gjendje të hedhin tekst. Dreamëriter, një program i shkrimit automatik të lajmeve, prodhon sot mbi 2.500 lajme mbi financat, teknologjinë dhe sportet.

2018 digital 5566b

Mbi 44 % e të anketuarve janë të shqetësuar për forcën e platformave. Qasja e tyre ndaj Facebook dhe Snapchat është më negative sesa Twitter dhe Google. 36% e botuesve theksojnë se pengesa më e rëndësishme për suksesin nuk është platforma teknologjike, por faktorët e brendshëm; problemi më i rëndësishëm është “mungesa e rezistencës së ndryshimit dhe inovacionit'. 44% e të anketuarve besojnë se abonimi i tyre do të jetë një burim i rëndësishëm i të ardhurave digjitale në vitin 2018, madje disa parashikojnë se do të jenë në gjendje të fitojnë më shumë të ardhura nga reklamat dhe përmbajtjet e sponsorizuara.

Në vitin 2018 do të shohim më shumë audio përmbajtje . 58% e botuesve thonë se do të përqendrohen në serverin audio vizual “Podcast”. 72% se kanë ndërmend të provojnë inteligjencën artificiale, duke synuar kështu përmirësimin e cilësisë së përmbajtjes dhe rritjen e efikasitetit të produktit.

Please publish modules in offcanvas position.